Cviky

28. června 2017 v 12:51 | Lina |  Deníček Liny
Pro štíhlý pas
Lehněte si na bok. nohy pokrčte do pravého úhlu a opřete se o loket. zdvihněte pánev a zároveń vzpažte pravou ruku tak, aby stehna, boky, hlava a ruka tvořilyjednu linii. vydržte 10 sekund, pomalu spouštějte pánev těsně nad zem a znovu ji zdvihněte. opakujte 10x. Nesprávně: Hmotnost těla nepřenášejte na ramena, pokuste se rozložit ji rovnoměrně. Dbejte na přímou linii zad.
Skvělá kondice
Lehněte si na záda, nohy mírně pokrčte, kolena jsou od sebe na šířku boků. Představte si, že ze stropu visí lano, po kterém se chcete vyšplhat nahoru. přitom sahejte rukama střídavě do vzduchu. Hlava je v prodloužení trupu, dívejte se před sebe, boky nechte na zemi. Cvičte 30sekund a pak uvolněte. Opakujte 3x.
Pevné boky
Lehněte si na záda, nohy pokrčte a opřete chodidly o zem. Pravý vnější kotník opřete o levé stehno těsně pod kolenem. Levou paži natáhněte a nasměrujte k pravému koleni. Druhou ruku si dejte v týl. Zdvihejte levou část trupu směrem: za levou rukou, dokud se od země neodlepí lopatky, a vraťte se zpět. Opakujte 15x ve 3 sériích na každou stranu. Nesprávně: Netahejte trup nahoru krkem, všechno úsilí soustřeďte do břišních svalů.
Bříško jako z oceli

Lehněte si na záda a zdvihněte obě nohy tak, aby svíraly se zemí úhel asi 60°. Trup nechte na zemi. Pomalu začněte spouštět jednu nohu těsně nad zem. Vydržte 2-3 sekundy a nohy vyměňte. Bedra musí být stále přitisknutá k podložce. Opakujte 10x ve 3 sériích na každou nohu. Nesprávně: Kdo má slabé břišní svaly, začne se prohýbat v zádech, proto spouštějte nohy jen do takové výšky, kdy ještě udržíte bedra na zemi.

Protáhněte se!
Po každém cvičení a zejména po posilování je třeba namáhané svaly pořádně protáhnout.
  • Lehněte si na břicho, ruce podél těla, čelo na zemi. Opřete se o lokty a zvedejte hlavu a postupně celou horní polovinu těla. Jste-li dost pružná, zdvihněte se z loktůa opřete se o dlaně. Snažte se co nejvíce prohnout v bedrech.
  • Sedněte si na zem do tureckého sedu, záda držte rovně. Vzpažte levou ruku a nakloňte trup mírně doprava, druhou si dejte na břicho. Vystřídejte strany.
  • Lehněte si na záda, pokrčte obě nohy, rukama je chytněte pod koleny a přitáhněte k tělu. Vydržet 20 sekund.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama